|
Thara
|
 |
« Reply #135 on: October 07, 2009, 01:02:23 PM » |
|
e musai sa tii cainele in casa pana la terminarea schemei de vaccinare si apoi o perioada de vreo 10 zile inca - stiam eu. mai ales ca au fost probleme in curtea respectiva...eu consider ca mai bine previi decat sa tratezi.mai ales daca ai mai avut caini cu parvo,probabil stii ca este scump tratamentul si ca animalutul se chinuie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebicu
Full Member

|
 |
« Reply #136 on: October 07, 2009, 01:38:19 PM » |
|
Cat dureaza schema de vaccinare?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thara
|
 |
« Reply #137 on: October 07, 2009, 01:44:35 PM » |
|
pana la 12 - 14 saptamani - stiu eu.nu sunt medic si nu prea am tangente cu astfel de treburi,mai ales ca a trecut mult de cand femela mea a terminat schema de vaccinare  . dar cam pe atunci.in orice caz,nu mai repede de 12 saptamani. la plecarea din cuib ar trebui sa aiba minim 1 vaccin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebicu
Full Member

|
 |
« Reply #138 on: October 07, 2009, 01:56:28 PM » |
|
Am intrebat pt ca nu mai tin nici eu minte, cainele meu are 6 ani si a trecut ceva vreme de atunci. Oricum in primavara as dori sa imi mai cumpar un pui si de aia ma intereseaza asa mult subiectul asta cu parvoviroza. Oricum o sa trec pe la farmacia veterinara si o sa intreb mai multe detalii despre dezinfectarea zonei in care a fost caine bolnav de parvo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thara
|
 |
« Reply #139 on: October 07, 2009, 01:58:08 PM » |
|
cel mai bine,info despre parvo poti afla direct de la un cabinet veterinar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebicu
Full Member

|
 |
« Reply #140 on: October 13, 2009, 08:07:50 AM » |
|