Forum ciobanesc german
September 21, 2014, 11:28:58 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
herthaus
Anunturi: SiegerShow 2014 in Nurnberg

Home   Web Site Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: pui de cg de vanzare numai pentru cei care au grija de ei  (Read 1601 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
bona de regata
Newbie
*

« on: January 12, 2014, 12:13:35 AM »

pui sunt fatati in 10.01.2014 si vor sta langa mama lor 60 de zile. vand pui numai persoanelor iubitori de animale si in special iubitori de ciobanesc german. cateaua e la prima fatare. nu fac o afacere din asta. o sa pun si poze. pentru detalii 0743.335.045   o sa pun si poze dar sa mai creasca un pic.
triponelisei
Newbie
*

« Reply #1 on: January 14, 2014, 11:06:56 PM »

La ce pret ? Asi dori si eu unul dar no cu banii stau mai rauu.. sunt elev inca si nu am atatia banii.
Daca va mai ramane unul va rog sa imi donati si mie... promit ca voi avea grija de el si ii voi oferi cat pot de bune conditi...
vraduc
Newbie
*

« Reply #2 on: January 15, 2014, 12:39:02 PM »

Daca nu ai bani sa cumperi un pui, cred ca nici bani pentru a il intretine nu ai. Si eu sunt incepator si am constatat ca se cheltuie cu un pui undeva la un salariu minim pe economie ( aproximativ 800 lei ) pe luna.
Iti inteleg dorinta de a avea un caine dar decat sa nu il cresti corespunzator, mai bine astepti pana ai suficiente resurse sa aloci pentru el.
verdi
Hero Member

« Reply #3 on: January 15, 2014, 02:36:39 PM »

personal eu as dona un caine unei persoane care ii poate oferi dragoste si atentie maxima,  chiar daca nu-i poate oferi o alimentaie  "ca la carte",  decat unei persoane cu potential material, dar care nu l-ar iubi sau acorda atentie ...
pentru un adolescent poate fi prietenul ideal ...
freddy25
Hero Member

« Reply #4 on: January 15, 2014, 03:35:12 PM »