|
crb
|
 |
« Reply #15 on: October 08, 2007, 12:06:07 AM » |
|
adica ... daca nu e ingrijita corect .. ii vine la inteval mai scurt de 6 luni.. sau invers???  ?? sau depinde doar de metabolismul ei.. si nu inseamna neaparat o gresala de crestere sau intretinere..?? ...nu cred ca e corect spus metabolism..mai degraba cred ca e vorba de activitatea glandelor hormonale...nu sunt medic...da nu cred ca ingrjirea si cresterea pot influenta modificarea activitatii hormonale...parerea mea
|
|
|
|
|
|
ce nu te omoara ,te intareste ? ... aiurea !! doar te umple de nervi !!!
|
|
|
|
M_Luiza
|
 |
« Reply #16 on: October 08, 2007, 12:09:22 AM » |
|
mci crb... vroiam sa zic.. .. organismul... adica,,,partea care se "ocupa cu activtiatea" respectiva .. nu stiam sigur ...care e la catei..  ...... ariana???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana
Administrator

Nati von Klausenburg&Tzitziri de Catalina&Magnus
|
 |
« Reply #17 on: October 08, 2007, 05:02:22 PM » |
|
adica ... daca nu e ingrijita corect .. ii vine la inteval mai scurt de 6 luni.. sau invers???  ?? sau depinde doar de metabolismul ei.. si nu inseamna neaparat o gresala de crestere sau intretinere..?? ...nu cred ca e corect spus metabolism..mai degraba cred ca e vorba de activitatea glandelor hormonale...nu sunt medic...da nu cred ca ingrjirea si cresterea pot influenta modificarea activitatii hormonale...parerea mea