|
hans
|
 |
« Reply #30 on: January 18, 2009, 08:48:57 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bengy
|
 |
« Reply #31 on: January 22, 2009, 01:35:48 PM » |
|
Stiu ca sunt rautacios...dar nea omu e tare.Si ceva nu inteleg (cursurile de la Sibiu nu l-au influentat deloc pozitiv!?). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WILLI LANDT
|
 |
« Reply #32 on: January 23, 2009, 01:54:35 PM » |
|
Vasile Chirita m-a surpris cu prima carte pe care am vazut-o la un prieten, a fost binevoitor si mi-a copiat DVD-ul. ca si voi am ras cu pofta si am plans de ciuda. pacat de hartie si de dvd.  desi sunt un mare amator de carti si achizitionez toate cartile despre caini nu am simtit nevoia sa o am pe aceasta nici macar pentru exemplul "ASA NU!" dar subscriu la cele afirmate de Dux: Scoala de la Sibiu nu are nici o vina. Mai semnalez puzderia de carti despre caini, de o calitate tipografica exceptionala, traduse de aiurea si tiparite in Romania dar care nu au nici o legatura cu chinologia. Singura lor deosebire fata de cartile lui Chirita este pretul (sunt mult mai scumpe). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alex69
Newbie
|
 |
« Reply #33 on: February 24, 2009, 01:41:07 AM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alex69
Newbie
|
 |
« Reply #34 on: February 24, 2009, 01:41:53 AM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
czzy
|
 |
« Reply #35 on: April 28, 2009, 03:25:39 PM » |
|